Жаңартылған білім мазмұнындағы бағалау жүйесі
VIII бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда ынталандыру әдістері және оның білім сапасын арттырудағы маңызы
VI бөлім
Оқыту жүйесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
V бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалау негізінде оқыту сапасын бақылауды ұйымдастырудың теориялық негіздері
IV бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалаудағы инновациялық әдістер және оларды педагогикалық үдерісте тиімді қолдану
XV бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалау үшін білім менеджерінің инновациялық іскерлігін қалыптастырудың педагогикалық алғышарттары
XIV бөлім
Оқу үдерісінің нәтижелерін бағалауда сабақтың орны
XIII бөлім
ОҚЫТУ НӘТИЖЕЛЕРІН БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН НӘТИЖЕЛІК ТҰРҒЫДАН БАСҚАРУ
III бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалау арқылы білім беру сапасын жетілдіру–білім менеджерінің басты ұстанымы
II бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда педагогикалық рефлекция мен өзіндік рефлексияның маңызы
XX бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда педагогикалық жүйелерді басқарудың негізгі принциптері
XIX бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда оқу-тəрбие үдерісін инновациялау
I бөлім
ОҚЫТУ НӘТИЖЕЛЕРІН БАҒАЛАУДАҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
XII бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалаудағы критериалды бағалау және бағалау құралдары мен құралдары
IX бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалаунегізінде білім сапасын анықтау.
Диагностика мен мониторинг
XI бөлім
Сыни тұрғыдан ойлау құралдары негізінде оқытуды бағалау
X бөлім
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жаңаша тәсілдері, өзін-өзі бағалау
VII бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда білім менеджерінің инновациялық
іскерлігін қалыптастырудың әдіснамалық негіздері мен бағыттарЫ
XVII бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда білім менеджерінің инновациялық
іскерлігін қалыптастырудың принциптерІ
XVIII бөлім
Оқыту нәтижелерін бағалауда инновациялық іскерлікті қалыптасырудағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының маңызы
XVI бөлім
Бөлімдер
Made on
Tilda