1. Тест сөзі қай тілдененген:
А. ағылшын
В.грек
С орыс
D. латын
Е. араб
2. Сауалнаманың түрлері:
А. ашық, жабық
В табиғи
С. лабораториялық
D. жасанды
Е. ғылыми
3. Білім беру жүйесі:
А. оқу-тәрбие мекемелерінің жиынтығы
В. білім, іскерлік, дағдының көлемі
С. белгілімақсатқа жету жолы
D. арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар
Е. оқу-тәрбие процесін басқару
4. Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесі:
А. тұтас педагогикалық процесс
В. оқыту процесі
С.оқу процесі
D. тәрбие процесі
Е. даму процесі
5. Оқытудың функциялары:
А. білімдік, тәрбиелік, дамытушылық
В. ынталандыру
С. ізгілендіру
D білімдік, ынталандырушылық
Е. тәрбиелік
6. Іскерлік:
А. алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекетті іске асыру
В. адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттармен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
С. қайта-қайта орындалатын практикалық әрекеткемашықтану
D. білім, іскерлікпен дағдының бірлігі
Е. оқыту нәтижелері
7. Дағды:
А. қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану
В.адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат
пен қоғам заңдарынтану нәтижесі
С. алған білім негізіндеоқушылардың практикалық әрекетііске асырылады
D. білім, іскерлікпен дағдының бірлігі
Е. оқыту нәтижелері
8. Дамыта оқыту
А. оқушылардың таным іс-әрекеттерін дамыту, жаңа білімді іздеп табуға, игеруге үйрету
В. мұғалімоқушыларды белгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді
С. оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту
D. оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады
Е. оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру
9. Түсіндірмелі-иллюстративті оқыту:
А. мұғалім оқушыларды іскерлікке үйретеді, көрнекі құралдар қолданылады
В. оқушылардың таным іс-әрекеттерін барынша дамыту, өз бетімен жаңа білімді іздеп табуға және оны еркін игеруге үйрету
С. оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту
D. оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады
Е. оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру
10. Көрнекілік принципінің негізін қалаған:
А. Я.А.Коменский
В. К.Д.Ушинский
С. А.Құнанбаев
D. М.Жұмабаев
Е. И.Г.Песталоцци
11. Түсініктілік принципі:
А. оқыту мен тәрбиені оқушылардың дайындық дәрежесіне сай ұйымдастыру
В. табиғат, қоғам,мәдениет, ойлау дамуыныңзаңдылықтарын білу
С. теория мен практиканың байланысы
D. оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепкеалу
Е. жеке адамның әр жақты дамуына, оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жасау
12. Оқыту принципі:
А. оқытудың мазмұнынашатын ережелер мен қағидалар жиынтығы
В. білім беру жүйесі
С. оқытудың заңдылықтары
D. оқыту әдістерінің жүйесі
Е. тәрбие процесінде басшылыққа алынатын ережелер мен қағидалар жиынтығы
13. Білім берудіңмазмұнын ашатын құжаттар:
А. мемлекеттік стандарт, оқу жоспары,оқу бағдарламасы, оқулық
В. оқулық, оқу бағдарламасы
С. мемлекеттік стандарт, оқу жоспары
D. оқу жоспары,оқулық
Е. оқу бағдарламасы, әдістемелік құралдар
14. Мемлекеттік стандарт:
А. білім берудіңқалыпты нормасын көрсететін құжат
В. оқытылатын пәндердің ретін анықтайды
С. сағат санын көрсетеді
D. апталық жүктемені көрсетеді
E. оқытудыңмазмұнын ашатын құжат
15. Оқу бағдарламасы:
А. белгілі пән бойыншамеңгеретін білім, іскерлік,дағдының көлемін анықтайды
В. мектептің іс-әрекетіне бағыт беретін құжат
С.білім, іскерлік, дағдының жиынтығы
D. дидактиканың талаптарына сай жасалғанқұрал
Е. оқу пәндерінің құрамын,әрбір пәнді оқытуғақажетті апта бойынша сағат санын анықтайтын мемлекеттік құжат
16. Оқу жоспары:
А. оқу пәндерінің құрамын,әрбір пәнді оқытуғақажетті апта бойынша сағат санын анықтайтын мемлекеттік құжат
В. белгіліпән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдыныңкөлемін анықтайды
С. білім, іскерлік, дағдының жиынтығы
D. дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал
Е. мектептің іс-әрекетіне бағыт беретін құжат
17. Оқулық:
А. дидактиканың талаптарына сай жасалғанқұрал
В. белгіліпән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдыныңкөлемін анықтайды
С. білім, іскерлік, дағдының жиынтығы
D. мектептің іс-әрекетіне бағыт беретінқұжат
Е. оқу пәндерінің құрамын,әрбір пәнді оқытуғақажетті апта бойынша сағат санын анықтайтын мемлекеттік құжат
18. Оқу жоспарықандай бөліктерден тұрады:
А. инвариативті, вариативті
В. вариативті, жылжымалы
С. мектептік, жұмыстық
D. аймақтық
Е. инвариативті, тұрақты
19. «Әдіс» қай тілден енгенсөз:
А. грек
В. ағылшын;
С. неміс
D. орыс
Е.латын
20. Оқыту әдісі:
А. мұғалім мен оқушының белгілібір мақсатқа жету жолы
В. мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті
С.оқытудың басты ережелері
D. құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс
Е. оқытупроцесінде басшылыққа алынатынережелер мен талаптардың жиынтығы
21. Оқыту әдісі қандай сұраққа жауап береді:
А. қалай оқыту керек
В. не үшін оқыту керек
С. неге оқыту керек
D. қалай тәрбиелеу керек
Е. қандай жолмен оқыту керек
22. Оқыту тәсілі:
А. іс-әрекеттің жеке бөлігі
В. әдістердің жеке амалдары;
С. мақсатқа жету жолы;
D. ақиқатқа жету жолы;
Е. басты ереже.
23. Оқыту құралдары:
А. таблица, оқулық,аудио-видио материалдар
В. әңгімелесу
С. түсіндіру
D. баяндау
Е. лекция
24. Оқушылардың таным белсенділігін арттыруға негізделген оқыту әдістері:
А. зерттеу, проблемалық баяндау, ішінара іздену
В. үй тапсырмасын тексеру
С. әңгіме,түсіндіру, лекция
D. жаңа материиалды түсіндіру
Е. кітаппенжұмыс, практикалық жұмыс
25. Оқытудың көрнекілік әдістері
А. иллюстрация, демонстрация,бақылау
В. зерттеу, ішінара іздену
С. графикалық, лабораториялық
D. репродуктивті, түсіндірмелі-иллюстративті
Е. практикалық.
26. Проблемалық әдіс:
А. мәселе туғызу
В. көрнекілік қолдану
С. дайын білімдіхабарлау
D ішінара іздену
Е. еске түсіру,қайталау
27. Дамыта оқыту идеясын қалыптастырушы:
А. А.Дистерверг
В. Я.А.Каменский
С. И.Песталоцци;
D. Д.Дьюй
Е. Ж.Руссо
28. Сабақ:
А. оқытудыұйымдастырудың негізгі формасы
В. оқытуды ұйымдастырудың жалпыформасы
С. мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті
D. мұғаліммен оқушының шығармашылық еңбегі
Е. оқыту формасы
29. Оқу бағдарламасы, оқулық, оқу құралдары негізінде жасалатын жоспар:
А. қысқа мерзімді
В. тақырыптық
С. оперативтік
D. апталық
Е.айлық
30. Бағалау:
А. оқушы жұмысындағы дербестікті, тапсырманы дұрыс орындаунәтижесін, білімнің, іскерліктің ,дағдының сапасын анықтау
В. педагогикалық басшылықтың және оқушылардың танымдық іс-әрекетін меңгеру функциясы
С. оқу жұмысының сапасытуралы мағлұмат алу
D. оқу бағдарламасының белгілі тарауын оқып болғаннан кейінтексеру
Е. оқушылардың алған білімі туралы хабар алу
31. Бақылау түрлері:
А. тақырыптық, тарауларбойынша, қорытынды
В. жылдық, тоқсандық
С. қорытынды, оқтын-оқтын бақылау
D. кезектегі, ағымдық
Е. тараубойынша, тақырыптық
32. «Білім туралы» Заң қабылданған уақыт:
А. 2007 ж
В. 1999 ж
С. 2006 ж
D. 2001 ж
Е. 1998 ж
33. Жеке адамға талап қоюшылық пен баланы құрметтей білудің бірлікте болу принципі:
А. балаға жоғары талап қою, оның күш-жігері мен қабілеті, еркіне сенім көрсетумен ұштасуы
В. адамгершілікке жатпайтын іс-әрекеттермен қарсы күресу дағдысын қалыптастыру
С. адамдыазамат ретінде көрінетінжеке тұлға етіп қалыптастыру
D. тәрбиенің анық, айқын мақсатының болуы
Е. адам бойында борыш, ар-ұят, талғам,мәдениетті мінез-құлықтың адамгершілік қадір-қасиеттің үйлесімді дамуының қажеттілігі
34. Сендіру әдістерінің қатары:
А. әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдықпікір
В. мадақтау, жазалау, жарыс
С. жаттығу, үйрету
D. тәрбиелеуші ситуация, мақтау
Е. өзін-өзі бақылау, аутотренинг
35. Ынталандыру әдістері:
А. мадақтау, жазалау, жарыс
В. әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдықпікір
С. жаттығу, үйрету
D. тәрбиелеуші ситуация, мақтау
Е. өзін-өзі бақылау, аутотренинг
36. Жеке адамныңдамуына әсер ететінфакторлар:
А. орта, тәрбие,тұқымқуалаушылық
В. макроорта
С. мінез-құлық
D. тағдыр
Е. оқыту мен білім беру
37. Жеке адамның дамуынаықпал ететін негізгіфактор:
А. тәрбие
В. микроорта
С. әлеуметтік орта
D. тұқымқуалаушылық
Е. мезоорта
38. Жеке адамның мінез-құлқының дамуына ықпал жасайтын қоғамдағы әлеуметтік қатынас, орта:
А. әлеуметтік орта
В. табиғи орта
С. микроорта
D.макроорта
Е. мезоорта
39. Оқушыны жан-жақтызерттеп тани білу қандай іскерлікке жатады:
А. зерттеушілік
В. хабарлама
С. танымдық
D. қарым-қатынас
Е. сөйлеу
40. Оқыту пәндерінің тізімін,сағат санын көрсетіпоқу жылдарына бөлетін, аптасына әрбір пәнге тиісті сағат санын анықтайтын құжат:
A. оқыту жоспары
B. оқыту бағдарламасы
C. сабақ жоспары
D. календарлық жоспар
E. тақырыптық жоспар
41. Оқыту пәнінің мазмұнын ашатын, тақырыптардың кезектестігін, оларды игеруге бөлінген уақыттарды және оқыту пәнінің мақсаты мен міндеттерін анықтайтын құжат:
A. оқыту бағдарламасы
B. мемлекеттік стандарт
C. оқыту жоспары
D. оқулық
E. оқу құралы
42. Белгілі бір тәртіппен және режиммен жүретін мұғалім мен оқушылардың біріккен іс-әрекеттерінің сырт көрінісі:
A. оқытуды ұйымдастыру формасы
B. оқыту мазмұны.
C. оқыту процесі
D. тәрбие процесі
E. оқыту принципі
43. Мектептегі оқытудыұйымдастырудың негізгі формасы:
A. сабақ
B. үйірмелер
C. экскурсия
D. консультация
E. үйдегі оқу жұмысы
44. Оқытуды ұйымдастыру формасына жатпайтын қатар:
A. бақылау
B. экскурсия
C. семинар
D. факультатив сабақ
E. сабақ
45. Сабақта оқушылардың оқу жұмыстарын ұйымдастыру формалары:
A. дербес, топтықжәне фронтальді
B. проблемалық оқыту, бағдарламалық оқыту, түсіндірмелі- иллюстративтік оқыту
C. дербес, топтық және жаппай оқыту
D. дидактикалық ойындар,конференция-сабақ
E. жаттығу
46. Сабақтың негізгі белгілері:
A. оқушылардың тұрақтықұрамы, бір пәнге арналуы, арнайы кесте бойынша жүруі.
B. арнайы бөлмеде өтуі, оқу құралдары болуы
C. сабақтың 45 минут жүруі
D. мұғалімнің басшылығы, оқудың практикамен байланысы
E. білім беру, тәрбиелеу, дамытуміндеттерінің шешілуі
47. Бір-бірімен байланысты, бір-бірімен шартталған сабақ элементтерінің жиынтығы:
A. сабақ құрылымы
B. оқыту тәсілдері
C. оқыту әдістері
D. сабақта қолданылатын оқыту құралдары
E. дидактикалық міндеттер
48. Нәтижеге бағытталған білім беру үлгісінде жоғары сынып оқушыларының білім сапаларын жоғарылатуын басқару жүйесінің анықталуы айқындалған:
A. ҚР-да бейіндікоқытуды дамытудың тұжырымдамасының мазмұнында
B. «Білім берудің» мемлекеттік бағдарламасы мазмұнында
C. ҚР-ы көптілдібілім беру тұжырымдамасы мазмұнында
D. Тілдер туралыҚР Заңының мазмұнында
E. «Балалар құқығытуралы» ҚР-ның Заңының мазмұнында
49. Сабақта оқушылардың бірдейтапсырмаларды жеке-жеке орындаулары сабақтың:
A. жеке формасы
B. фронтальді формасы
C. топтық формасы
D. бригадалық формасы
E. ұжымдық формасы
50. Білім беру мазмұны айқындалатын құжаттар:
A. оқыту жоспары, оқыту бағдарламасы, оқулықтар
B. әдістемелік нұсқаудар, оқыту құралдары
C. календарлық жоспар, сабақ жоспары
D. «Білім туралы»заң
E. мұғалімнің жеке оқу-тәрбие жоспары
51. Білім беру міндеттерін шешуге бағытталған мұғаліммен оқушылардың біріккен іс-әрекеттері:
A. оқыту әдісі
B. оқыту құралы
C. оқыту тәсілі
D. оқыту түрі
E. оқытуды ұйымдастыру формасы
52. Мұғалімнің проблеманы қоюы және өзініңоны шешудің жолдарын көрсетуі:
A. проблемалық мазмұндау
B. репродуктивтік
C. зерттеушілік әдістері
D. түсіндірмелі-иллюстративтік
E. ізденушілік
53. Игеру мақсатымен ақыл-ой немесе практикалық қимылдарды бірнеше рет қайталау:
A. жаттығу
B. кітаппен жұмыс
C. түсіндіру
D. бақылау
E. лекция
54. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайтын қатар:
A. дискуссия
B. түсіндіру
C. әңгіме
D. иллюстрация
E. демонстрация
55. Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі:
A. танымдық ойындар
B. зерттеу әдісі
C. демонстрация
D. түсіндіру
E. иллюстрация
56. Бақылау әдісі:
A. жазбаша бақылау
B. түсіндіру
C. жаттығу
D. дидактикалық ойын
E. анкета алу
57. Жоғары сыныптарда қолданылатын күрделі, көлемді оқу материалын монологтік баяндау:
A. дәріс
B. түсіндіру
C. әңгіме
D. әңгіме-кеңес
E. оқу дискуссиясы
58. Оқу материалын ойластырылған сұрақтар жүйесі арқылы игертуге бағытталған оқытудың диалогтік әдісі:
A. әнгіме-кеңес
B. практикалық жұмыс
C. дидактикалық ойын
D. жаттығу
E. түсіндіру
59. Рецензия жазу:
A. оқығанға өз ойынбілдіріп қысқа пікір жазу
B. оқыған әдебиеттегі негізгіойларды жазу
C. Оқығаннан дәлме-дәлүзінді
D. оқығанның қысқаша мазмұнын жазу
E. конспектілеу
60. Оқыту әдісі:
A. оқушыларға білім, іскерлік, дағдыны игерту, олардың танымдық қабілеттерін және тұлғалық қасиеттерін дамытуға бағытталған педагог және оқушылардың өзара байланысқан іс-әрекеттері
B. оқушыларда іскерлік және дағды қалыптастыру үшін мұғалім қолданатын тәсілдер жиынтығы
C. білім және дағды қалыптастыру мақсатымен нақты қимылдарды көп рет қайталау
D. оқушылардың білім, іскерлік, дағдыны игеру, олардың дүниетанымын қалыптастыру және қабылеттерін дамыту жолдары
E. оқушылардың танымдық іс-әрекетіне басшылық жасау амалдары
61. Нәтижесінде білім, іскерлік, дағды, іс-әрекет және жүріс-тұрыс (мінез- құлық) тәжірибесі, тұлға қасиеттері қалыптасатын педагог пен оқушылар-дың белсенді, мақсатты бағытталған өзара іс-қимыл процесі:
A. оқыту
B. тәрбие
C. білім беру
D. тану
E. сабақ беру
62. Тану, тәжірибе және жаттығулар негізіндемінез-құлықтың және іс- әрекеттің жаңа формалары пайда болу немесе ескілердің өзгеру процесі:
A. оқу
B. сабақ беру
C. оқыту
D. білім беру
E. өзіндік білім алу
63. Оқушылардың өзіндік оқу жұмыстары:
A. оқыту процесіндегі педагогтің тапсырмасымен және оның басшылығы- мен орындалатын оқушы іс-әрекеті
B. педагогтің көмегінсіз орындалатын оқушы іс-әрекеті
C. педагог басшылығымен, бірақ тікелей қатысуынсыз орындалатын оқушы іс-әрекеті
D. бақылау жұмысымен сәйкес
E. сабақтан тыс танымдық іс-әрекет
64. Сауал-сұрақ әдісі:
A. анкета жүргізу
B. мектеп құжаттарын тексеру
C. бақылау
D. теориялық талдау
E. эксперттік бағалар беру
65. авторитарлы, демократиялы, либералды және еркін тәрбие:
A. қарым-қатынас стилі бойынша жіктеу
B. мектептегі тәрбиежұмыстарының бағыты
C. институционалдық белгі бойынша жіктеу
D. негізге алынғанфилософиялық концепция бойынша жіктеу
E. тәрбие мазмұны
66. Оқушылардың тәртібін, мінез-құлқын бағалау және көтермелеу:
A. мадақтау
B. талап қою
C. жазалау
D. жарыс
E. түсіндіру
67. Мәні проблеманы ашық түрде бірлесеталқылау болатын, сенімді қалыптастыруға бағытталған әдіс:
A. пікірталас
B. әнгіме
C. талап қою
D. жаттығу
E. жазалау
68. Оқыту мақсатын іске асыруды, оқушылардың білімдерді қабылдауын, қорытуын және практикада қолдануын қамтамасыз етуге бағытталған мұғалім іс-әрекеті:
A. сабақ беру
B. оқу
C. білім беру
D. тәрбиелеу
E. оқыту
69. Оқыту процесінің бір жағы – сабақберу, ал екіншіжағы – :
A. оқу
B. оқыту
C. білім беру
D. тану
E. тәрбие
70. Модульдік оқыту технологиясының құрылымының бірі:
А. оқу модулінің диалогтік бөлімі
В. сабақты жалпы талдау
С.материалдық пәнаралықсабақтар
D. ойын арқылы оқыту технологиясы
Е. білім-білік дағдыларын қалыптастыру
71. Жеке дара өз алдына бөлек-бөлек дербес жүретін әрекеттертехнологиясы:
A. логикалық технология
B. жеке пәндік технология
C. жалпы педагогикалық технология
D. локальдік технология
E. алгаритмдік жүйе
72. Мұғалімнің оқушығаоқу материалын жеткізуі:
А. дидактикалық
B. академиялық
С. сөйлеу
D. қолданбалы
Е. перцептивті
73. Дамыта оқытудағы негізгімақсат:
А. баланыңтабиғи күштері мен мүмкіншіліктерінің өзіндікашылуына қолайлы жағдай жасау
В. мектеп оқушыларын дамыта оқыту
С. қазақ мектебі түлегініңбілім сапасының деңгейінхалықаралық дәрежеге жеткізу
D. жаңа базистікоқу жоспары мен жаңа буын оқулықтарына көшу Е. өркениетті ғылыми-әдістемелік бағытта ынталандыру
74. Мұғалімнің өзіне объективті тұрғыданбаға бере алуы
A. педагогикалық рефлексия
B. педагогикалық шеберлік
C. педагогикалық құзыреттілік
D. педагогикалық мамандық
E. педагогикалық жетілу
75. Инновацияның түрлері:
A. модификациялық, комбинаторлық, түбірлі
B. эмоциялық, әлеуметтік, когнитивтік
C. когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және реттеу
D. ақпараттық, танымдық
E. зияткерлік, дәстүрлік
76. Инновациялық процестің кезеңдері:
A. инновацияның себептері, жаңалықты жобалау, жүзегеасыру
B. кәсіби түсінік, сабақ берудің тәжірибелік дағдысы, кәсіби тұтастық
C. креативтілік, мүмкіндіктер, балама және жаңа идеяларды
D. бақылаудың,тәжірибенің,ойлау мен талқылаудың нәтижесі
E. тиянақты және ашық сипаттама
77. «Инновация» ұғымы:
A. жаңалық , жаңашылдық, өзгеріс
B. бас, жүрек,сенім
C. дебат, сұхбат
D. талант, мақсат, сенім
E. іс-әрекет, есте сақтау, қабылдау
78. Модификациялық инновация:
A. педагогикадағы әдіс-тәсілдерді жетілдіру
B. сыныпты бақылау техникасы
C. қысқа уақытқасозылатын эмоционалды реакция
D. оқу модельдері
E) сабақты бақылау теориясы
79. Білім алушылардың өткен материалды бекітумен қатар оны меңгеруін бақылау:
А. тест, бақылаужұмыстары, сұхбат, әңгімелесу
B. тест, бақылау жұмыстары, құқықтарын қорғау С. сұқбат, әңгімелесу, заңмен таныстыру
D. сұқбат,әңгімелесу, кітап оқу
Е. бақылау жұмыстары, сұқбат, жабық сұрақ
80. Оқушының білім сапасы байланысты:
А. оқытушының шеберлігіне
B. кітапқа
С. жазылғандәрістерге
D. оқушының жекебасына
Е. оқушының ата-анасына
81. Ауызша тексерудің жетілдірілген түрі:
А. жаппай тексеру
B. ауызша тексеру
C. жазбашатексеру
D. қорытындылау
Е. рейтинг
82. Бастауыш мектептесирек қолданылады сұрау түрі:
А. жазбаша
B. ауызша
C.сұрақ түрінде
D. анкета түрінде
Е. тест түрінде
83. Мұғалімнің оқушылардың іс-әрекетін жүйелі түрде бақылауы:
А. тексерудің негізгі әдісі
B. зертханаәдісі
C.бақылау әдісі
D. бағалау
Е. тексеру
84. Оқушылардың оқу жұмысының маңыздыэлементі:
А. өзін-өзі бақылау әдісі
B. бақылауәдісі
C. зертханаәдісі
D. топпен бағалауәдісі
Е. тексеру әдісі
85. Мұғалімнің, мектептіңжұмысына мемлекеттің бақылаужасау құралы:
А. емтихан
B. рейтинг
D. бақылау
С. тест
Е. анкета
86. Білім, іскерліктерді анықтау,өлшеу және бағалау:
А. бақылау
B. бағалау
C. тексеру
D. рейтинг
Е. тоқсандық бағалау
87. Білімді меңгеру деңгейінанықтау үшін қолданылатын тапсырмалардың жиынтығы:
А. тест
B. сұрақ-жауап
D. бақылау
С. бағалау
Е. рейтинг
88. Оқу-тәрбие процесінің барысыжәне нәтижелері туралыақпарат алу тәсілі:
А. диагностика
B. бақылау
D. тексеру
С. бағалау
Е. сынау
89. Оқушыларды белсенділікке арнайы түрде жұмылдыратын оқыту
А. белсенді оқыту технологиясы
В. диалогтік оқыту технологиясы
С. проблемалық оқыту технологиясы
D. ситуациялық оқыту технологиясы
Е. дифференциалды оқыту технологиясы
90. Дәстүрлі төрт баллдыңең жоғары бағалаужүйесі:
А. толық біледі (өте жақсы)
B. жеткілікті біледі(жақсы)
D. жеткіліксіз біледі(қанағаттанарлық)
С. керемет
Е. тамаша
91. Оқытудың құрамдасбөлігі және қорытындылау сатысы:
А. бағалау
B. бақылау
D. тексеру
С. қорыту
Е. емтихан
92. Білім беру саласындағы мақсатты анықтайтын болжам:
А. дәлел
В. оқу сапасы
С. өлшем
Д. әсер
Е. талқылау
93. Метатануды анықтайтын қатар:
А. ойлау, қатесінтанып-білу, ойды реттеу
В. реттеу, оқу, ойлау
С. білу, жазу, қабылдау
D. нәтижелеу, сезіну,ойлау
Е. тану, көру, оқу
94. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға:
А. ұстаз
В. ата-ана
С. ғалым
D. оқушы
Е. директор
95. Мұғалім ұстанымы:
А. шешім, ұсыныс,іс-әрекет
В. көзқарас, пікір
С. көзқарас, шешім, іс-әрекет
D. іс-әрекет, білім,нәтиже
Е. пікір, шешім, көзқарас
96. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімініңнегізін салушы:
А. Шульман
В. Роджерс
С. Пажарес
D. Выготский
Е. Блум
97. «Үштік модельді» ұсынушы:
А. Р. Стернберг
В.Монтессори
С. Выготский
D. Блум
Е. Дж. Пиаже
98. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым:
А. А. Маслоу
В. М. Жұмабаев
С. Пиаже
D. Дж. Хетти
Е. Р. Стернберг
99. Дарын, қабілет және әлеуеттікшаманы толық көрсете білу:
А. өзін-өзі таныта білу
В. өзін түсінебілу
С. өзіне сене білу
D. өзіне сенбеу
Е. өзін құрметтей білу
100. Бағалау арқылы оқытудыжақсартудың факторлары:
А. 5
В. 6
С. 3
D. 4
Е. 2