1. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. №1118 Жарлық, 07.12.2010. – Астана, 2010.
2. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары. (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 қаулысымен бекітілген).
3. Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысы. www.akorda.kz.
4. Комплексный мониторинг качества пилотных и экспериментальных проектов в организациях образования РК. Методическое пособие. – Астана: Национальная академия образования им. И.Алтынсарина, 2014. – 64 с.
5. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» Дербес білім беру ұйымы оқушыларының оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың жүйесін енгізу тұжырымдамасы.- Астана, 2012. – 8б.
6. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Астана, 2016 жыл.
7. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. – Астана, 2011. -20б.
8. Таубаева Ш.Т., Мұратбаева Г.А., Қоңырбаева С.С. Педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздері. Оқулық. – Алматы: Қыздар университеті, 2017. – 270 бет.
9. Звонников В.И., Челышкова М.Б. Контроль качества обучения при аттестации: компетентностный подход: учебное пособие.В.И. Звонников, М.Б. Челышкова.-М.: Университетская книга; Логос, 2012. – 272 с.
10. Құсайынов А.Қ. Әлемдегі және Қазақстандағы білім берудің сапасы. – Алматы, 2013. 196 бет.
11.Таубаева Ш.Т., ИманбаеваС.Т., Берикханова А.Е. Педагогика. Алматы, 2017. – 340 бет.
12. Құсайынов А.Қ. Орта білім беру жүйесіндегі дағдарыс: шығу жолдары. – Алматы, 2016 ж. – 86 б.
13. Звонников В.И., Найденова Н.Н., Никифоров С.В., Челышкова М.Б. Шкалирование и выравнивание результатов педагогических измерений. Учебное пособие.-М.: Логос, 2013. – 96 с.
14.2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: Әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2017. – 340 б.
15. Орта білім мазмұнын Назарбаев Зияткерлік мектептері тəжірибесі негізінде жаңарту.Əдістемелік құрал. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2014. – 43 б.
16.Бастауыш мектепке оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің əдіснамалық жəне оқу-əдістемелік негіздері. Əдістемелік құрал. –Астана: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. – 58 б.
17. Камалова С.Т. Сыныпта оқушылардың оқу нəтижелерін бағалау: оқу- əдістемелік құрал. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2014. – 44 б.
18. Система критериального оценивания учебных достижений учащихся. Методическое пособие. – Астана: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина, 2013. – 80 с.
19.Айтпукешев А.Т., Кусаинов Г.М., Сагинов К.М. Оценивание результатов обучения: Метод. пособие. – Астана: Центр педагогического мастерства, 2014. – 108 с.
20.Звонников В.И. Современные средства оценивания результатов образования: учебное пособие для студентов вузов. М: Академия, 2009. – 224с.
21. Амонашвили Ш.А. Обучение. Оценка.Отметка. М:Знание, 1980.– 96с.
22.Костылев Ф.В. Учить по-новому: нужны ли оценки-баллы: книга для учителя. М: ВЛАДОС, 2000. – 104 с.
23. Красноборова А.А. Критериальное оценивание в школе: учебное пособие; Перм.гос.пед.ун-т.- Пермь, 2010. – 84 с.
24. Матвеева Е.И., Панькова О.Б., Патрикеева И.Е. Критериальное оценивание в начальной школе. – М.:Вита-Пресс, 2012. – 168 с.
25.Брагин В.Я. Оценка знаний и умений учащихся по технологии с применением компьютерных программ: уч.-мет. пособие. Пермь: ПГПУ, 2010. – 88с.
26. Образовательные технологии. Достижение прогнозируемых результатов. /Под ред. Ю.И. Гладкова. М: Про-Пресс, 2009. – 56с.
27.Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламасы. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үшінші (негізгі) деңгей. Үшінші басылым. «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012. – 304б.
28. Обыденкина Л.В. Сараптамалық құралдар жинағы. 1 шығарылым. Сабақтарды бақылау карталары / Ауд. Мынбаева Ж. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлікорталығы, 2014. – 42 б.
29. Ахметбекова С.К., Жолдасбаева С.А. Қазақстан Республикасының педагог кадрлары мен білімберу ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламалары аясында тренинг ұйымдастыру жəне өткізу жөнінде тренерге арналған нұсқаулық. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2014. – 68 б.
30. Алан Дж. Уильямс, Сарбасов Н.С. Менеджмент и лидерство в образовании. – Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы» Центр педагогического мастерства, 2014. – 48 с.
31. Гончарова Н. Мониторинг результативности педагогической деятельности // Педагогическая диагностика. 2008. – №4. С. 94-96.
32. Кларин М.В. Педагогические технологии в учебном процессе – М.: Просвещение, 1989. – 231 с.
33. Поташник М.М. Управление качеством образования. -М.: Педагогическое общество России, 2000. – 448 с.
34. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии. – М.: Народное образование, 1998.
35. Севрук А.И., Юнина Е.А. Мониторинг качества преподавания в школе: учебное пособие. – М.: Педагогическое общество России, 2004. – 144 с.
36. Жобалау жəне зерттеуқызметі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Əдістемелік құрал. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2013. – 45 б.
37. Базалық білім мазмұнын құзыреттілік тұрғыдан қалыптастыру əдіснамасы. Əдістемелік құрал. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2013. – 64 б.
38. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің əдіснамалық жəне оқу-əдістемелік негіздері. Əдістемелік құрал. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. – 58 б.
39. Құдайбергенова К.С. Құзырлылық – білім сапасының критерийі: әдіснамасы мен ғылыми-теориялық негізі: Монография. – Алматы, 2008. – 327 бет.
40. Матрос Д.Ш., Полев Д.М., Мельникова Н.Н. Управление качеством образования на основеновых информационных технологий и образовательного мониторинга. – М.: Педагогическое общество России, 1999. – 96 с.
41. Құсайынов А.Қ. Качество соременного образования. – Алматы: «Рауан», 1999. – 176 б.
42. Нағымжанова Қ.М. Болашақ мамандардың педагогикалық креативтілігін дамытудың негіздері. – Өскемен: ШҚМУ, 2007. 280б.
43. Пірәлиев С.Ж., Оразбаева Ф.Ш., Иманбаева С.Т., Берікханова А.Е., Шолпанқұлова Г.Қ., Ауелғазина Т.Қ., Нұрғалиева Д.А., Халықова К.З. Болашақ маманның интеллектуалды әлеуетін қалыптастырудың негіздері. Оқу құралы. – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ. «Ұлағат». 2014. – 296 б.
44. Әлімов А. Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері. Оқу құралы. – Алматы, 2013. – 447б.
45. Бұзаубақова К.Ж. Білім берудегі инновациялық технологиялар. Оқу құралы. – Тараз, 2014. –323б.
46. Бұзаубақова К.Ж. Мұғалімнің инновациялық іс-әрекетке даярлығын қалыптастырудың теориясы мен практикасы: Монография. Алматы: «Жазушы». 2009. –455б.
47. Аванесов В.С. Форма тестовыхзаданий. М.: Центр тестирования, 2005. – 155с.
48. Ғаламтор материалдары.